miss my baby

efter en dag pa jobb nr2 och massa skvaller fran de som jobbat kvar hela tiden jag vart borta, sa kanns allt som vanligt igen...och att blanda mina 2 olika jobb kommer ga skitbra. paminn mig om det nar jag klagar pa att jag ar trott och irriterad... tiden kommer ga sa fort nar jag jobbar hela tiden och det ar precis det jag vill!
Nu ska jag forsoka sova, jag har en lang dag framfor mig imorgon, dagen innan den stora dagen....

har fatt en superlangt mail fran baby som verkligen made my day. Det kanns sa underbart att lasa, men samtidigt gor det sa sjukt ont att inte kunna ha honom nara. Vissa dagar orkar jag inte se bilder pa honom eller svara i telefon nar han ringer. Det ar konstigt men det kan faktiskt kannas varre ibland att se hans bild men inte kunna krama honom eller halla hans hand. Det kan verkligen gjora en galen att ha det sa har, jag tycker det blir jobbigare varje vecka nu...
jag ar sjukt glad att han ska komma hit snart, men vet hur knackta vi blir varje gang man ska aka ifran varann igen. Det ar som en cirkel som gar om och om igen...vi ses - har det underabart, nan av oss maste aka - det ar skitjobbigt, forsta dagarna grater jag konstant och har ingen kontroll over mitt humor alls, sen kommer man in i nan fas nar man ar helt avstangd och bara kor pa i 180 utan att forsoka kanna eller tanka for mkt, med svackor nar man totalt bryter ihop, sen planering igen for att vi ska traffas snart, langtan och fortvivlan over att det ar sa tomt utan den andra, sen blir man varldens gladaste dagarna innan man ses och sa ar vi tillvaks pa ruta 1. varje gang. Det funkar fortfarande - men energin forsvinner mer och mer for varje gang.

Snart.....snart......29 dagar kvar.........


Kommentarer
emma

hejsan!
om du har hund..var gärna med och tävla om boken allt om hunden ..enda du behöver göra är att skriva om tävlingen och länka till mig..motivera varöfr just du ska ha boken.
ha de bra

2008-02-03 @ 23:25:27
URL: http://enlitentax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0