this is my year

idag känns det som att allt i mitt liv kommer fixa sig detta år. För första gången så är jag 100% motiverad och har en plan...=)
Jag har börjat jobbet som jag verkligen ville ha. Jag ska lyckas ta mitt körkort snart. Jag har både Josie och Jessie + lilla Z i Sverige igen - underbart!, Jag bor med en av mina bästa vänner, jag har kvar mitt gamla jobb också - precis som jag ville ha det, baby kommer snart till sverige, alla i min familj är friska och mår bra så det är verkligen den bästa starten på ett nytt år....

Nu ska jag snart iväg och ha de 2 sista utbildningarna innan vi öppnar på tis!
=)
ha en bra dag!


Kommentarer
Hanna Ädel

Vad kul med peppning om dansen, man tackar! va du på jamaica för dansens skull? :)

2008-02-01 @ 22:40:27
URL: http://hannafoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0