tisdag kväll

natten som var gick superfort - tack och lov. Jag trodde jag skulle vara supertrött men jag klarade hela natten utan en enda svacka...thanks to  de jag jobbade med faktiskt. L och Vakten Freddish och jag hade frågesport hela natten lång och kom på massa intelligenta saker med livet.....
Tack till L också som lyckades fixa ihop en schysst middag från köket sådär mitt i natten, med Lax, massa såser och stekt potatis =)
Freddish små lappar på datorerna hjälpte också hahahaha.
Idag känner jag mig ganska utvilad, och har fått mail från Baby också så är på bättre humör än igår =)

Och har fått veta att söndag är jag helt helt helt ledig från både café och hotell - underbart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0