we call her "gullet..."

vi har en liten praktikant pa Cafet..hon ar ca 50 ar och har ett underligt namn som man latt glommer.... sa Semra tog saken i egna hander och borjade kalla henne Gullet.
Gulligt.
Nu for tiden heter hon Gullet. Det blir enklare sa och all vet anda vem vi menar.
Hoppas hon inte tar illa upp........

Men vad ska man saga, den enda som faktisk blir tilltalad med sitt riktiga namn fortfarande ar ju Semra... Annars ar det Abbe, Hitler, acklet Morris, och sa jag da - bella.

Och nehhhh vi kommer inte sa bra overens med de andra pa jobbet. Jag och Semra rockar cafet till kl 10 varje morgon da de andra ramlar in och forstor.

Jag borde aga mitt eget............



Kommentarer
Anonym

Maste bara fa veta, har semra en lillasyster som heter zelda?

2008-02-28 @ 13:43:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0