filmfestival

kanner att min inspiration och lust att sitta och skriva vid datan inte ar sa stor. Ar mest trott under dagarna och speciellt nu nar jag kommer hem fran jobbet.......tyvarr andras det ju vid typ 21 tiden och Isa blir piggelin igen och sa har det hallt pa nu i nagra dagar sa jag ar helt utmattad egentligen.

Det marktes speciellt idag pa eftermddagen. Vi hade suttit i forelasning sen kl 8.30 imorse och sista timmen skulle vi spela in kort-filmer med olika losningar till problem som kan uppsta i receptionen. Vi flamsade runt i nagra tagningar innan det blev okej. Lustigt nog sa spolade vi tillbaks for langt nar det skulle redovisas sa alla fick fordelen att se vara omtagningar...... men men...man far bjuda pa sig sjalv for fan.

jag fryser och ar allmant irriterad nu och vill ha varme! NUUU! helst augusti och sensommar och mysigt. Men jag far vanta....... men langta kan man ju......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0