fucking sverige

jag är inte så glad över att vara hemma igen. Inte glad alls faktiskt.
Det var kul att se Ida och A igen såklart - och busungarna.....men jag trivs bättre hos baby!
Resan gick bra....flög med ett polskt bolag och jag vet inte vart de piloterna har lärt sig att landa. Trodde det var ett skämt när vi landade i Polen, från att flyga lugnt och stilla gjorde han en störtdykning ner på landningsbanan för att sedan tvärbromsa. Jävligt smidigt. Samma sak när vi landade på Arlanda - fast det var en annan pilot! Aldrig mer säger jag bara. Jag är flygrädd nog som det är ändå.
Sverige är mörkt och trist som vanligt.
På måndag börjar mitt nya jobb, och på Fredag kommer Jessie och Z hem till sverige, fast Ida drar till Thailand.
Ehhh det kommer nog bli en bra vecka det här. Ska vara mer positiv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0