några drinkar senare....

är jag forfarande vaken...drack 3 glas med straight grey goose vodka med citron men är vaken still, är på mitt fjärde glas nu...och deprimerad. Jag saknar baby för mkt. Jag komemr inte orka så länge till att vara så långt borta från honom. galet. har aldrig känt så förut. det känns som att inget annat spelar nån roll.
jag vill verkligen sova men kan inte.
Måste hämta ut mina nya jobbkläder imorgon bitti så lika bra att vara vaken tills dess.
Ska hämta en till drink nu.
Känner mig ganska lonely ärligt talat, hatar att sova själv. men men.... ska slå på nån film så blir det nog bra....







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0