sov gott

ohh har fortfarande inte kommit ratt i tiden efter lilla NY resan till baby...forsta natterna sov jag i stort sett inte alls, men nu natten till idag sov jag iaf nagra timmar. Vilket gor att jag ar sjukt trott pa dagarna pa jobbet, men nu ar jag pigg igen...sa typiskt!

Igar var vi pa en liten "turist tur" har i Sthlm med jobbet, bade med buss och med bat..kan lova att det var kallt!

ligger i sangen och glor pa "jackass" ....valdigt underhallande...or not...men pallar inte se pa nat laskigt nar jag ar ensam hemma..I know Im a punk.... men men....

stor mig som faaaan pa den dar fula reklamen for "perlino" ni vet de dar gula tomtarna....sa dryg jag maste sla av TVn nar den kommer.... aja...

ska ga och ta bort sminket och borsta tanderna.....och forsoka att sova iaf innan 1.30. far se hur det gar.
men god natt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0