tomtar på loftet

helgens roligaste...:
Mamma ligger och "tittar" på film - när det är väl känt att hon somnar alltid 5 minuter efter att filmen börjat...
Jag och min syster sitter och disskuterar lite, mamma ger sig in i samtalet utan nån som helst koll:

Isa - Men att det luktar svett!
Syrran - Typ som fötter?
Mamma - Det luktar ju gris!
jag och syrran tittar konstigt på varann...
Mamma - Men vi tar matchen där uppe i backen!
Jag och syrran skrattar...
Mamma - Va? Jo men jag har full koll ser ni!
Jag och syrran ligger och skrattar så vi gråter....
Mamma - Men vad händer med barnen då?

Hon ser mest förvirrad ut, men låtsas som hon verkligen har full koll....helt underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0