very funny....

got a new favourite....vet att den ar gammal men....tjuvlyssnat.se.... helt underbart!
lagger upp lite favoriter.......enjoy!

Julklapp med klös:
Kille 1 ~17: Jag har tagit hand om två kattungar. Ska ge dem till farsans fru i julklapp, hon älskar katter.
Kille 2 ~17: Hon som är så sjukt religiös? Men hatar inte du henne?
Kille 1: Jo.
Kille 2: So?
Kille 1: Katterna heter Satan och Helvete och är inte veterinärbesiktigade.


Café Uroxen, uppsala

Tre män ~30 sitter och fikar. Två av dem har barn med sig.
Pappa 1: Jag tycker att barn ska äta det vi äter.
Han tittar misstänksamt på en barnmatsburk.
Pappa 2: Nej, vettu, det här är skitgott? Jag tycker att VI ska äta barnmat!
Man 3 (tyst): Jag tycker att vi helt enkelt ska äta barn.
Arga blickar.

 



McDonalds Tumba

Tjej och kille ~20 slår sig ner för att äta. Bredvid sitter en kvinna med sin nyfödda bebis, som gnyr till. Killen hoppar upp och stirrar på hamburgaren. Han tittar sig omkring och då inser han vad som hänt och börjar skratta.
Killen: Shit, jag trodde det var hamburgaren som lät!


 


 

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0