Best thing...

Baby ringde...
det är så sjukt jobbigt att höra hans röst och han ligger i sängen och ska sova..på andra sidan jorden....
"Love you monkey, you are the best thing that ever happend to me..." sa han.....
Shit jag kan inte vara så allvarlig om jag inte är hemma ensam - då börjar jag gråta...
"No babeee, what about your car, your job....your music..." Jag försökte iaf...
"Nah...booboo you need to start listen to what I say"

Mmm...kört, jag fick lite tårar....jag får rysningar i hela kroppen och det gör ont i kroppen... det är så jobbigt jag tror inte man kan förstå om man själv inte är i en sån här situation. Att aldrig kunna röra, eller titta på den personen man älskar så jävla mycket...jag vill ha min vardag med honom - ha bråk om småsaker och bli irriterad för att han glömde köpa bröd..som alla andra...


Kommentarer
linda

kan tänka mig verkligen! men snart så blir väl din röm kanske verklighet :) kram

2008-07-20 @ 10:33:14
URL: http://metrobloggen.se/lindalina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0