hemma

Jag har vart lite överallt sen jag gick av mitt skift i slutet på förra veckan..... först åkte jag ner till Växjö till min lilla gudson Z och hans mami, det var dags att döpa lilla skrot och vi hade en superskön helg där nere, det var skönt att komma iväg från Sthlm ett tag. Sen åkte jag direkt där ifrån till min familj i Dalarna.., så nu är jag här och tar det lugnt - men måste åka tillbaks till Sthlm redan imorgon....men men....
Min syster har släpat med sig sina små kattungar hem hit och även fast de är underbart söta så ger de mig sjukt med allergi. Känns som jag har den värsta av alla förkylningar!
Neh nu är det dags att fixa mina biljetter hem.....
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0