Jobb och läkarbesök

Tillbaks på jobbet..igen.....
hade en mysig helg med lillesyrran i Dalarna, lite för mkt drinkar och alldelsen för mkt katthår..fick en sko söndertuggad på köpet av lilla kissemissen Pixie Bus...namnet stämmer helt utmärkt för det är inte en sekund hon inte biter, gnager eller jagar något, speciellt låter hon inte bli mina fötter när jag sover!
Hade ett jobbigt läkarbesök idag, som gjorde 100 gånger ondare än jag tror det borde ha gjort om (den urdåliga..)läkaren hade låtit bedövningen börja gå igång innan hon började sin tortyr. Jag hatar läkare som tror att de förstår allt för att de jobbar med det - men tydligen aldrig har vart med om det själv. Om jag säger att det gör ont och att jag känner allt hon gör så kan hon inte säga att "neh men du - det känns faktiskt inte alls för jag har bedövat dig förstår du..."
Men det är typsikt - jag som har sån jävla sprutfobi hamnar alltid hos de värsta terroristerna.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0