mitt i natten...

Är tillbaks på jobbet igen, inne på natt 3 nu av detta skift....ska egentligen gå och börja fixa med nyckelkort till gruppankomster imorgon, men har tagit en liten liten paus i allt jobbande.
Idag hade jag en skön mysdag ute i solen med Ida, Jessie och lilla Z, han är så underbar! Och snart fyller han år, cant believe att lilla skrot redan ska bli 1 år! Det känns som nyligen jag stirrade på Jessies test och utbrast: "ahhh vi ska ha baby!!!" =) Jag är så tacksam att jag får vara gudmor år honom.

Jag saknar så mkt...och jag väntar så mkt..och länge.... det känns som det aldrig kommer bli höst!
Vet att jag klagar mkt nu, jag hör det också =) det ska bli bättre, trust meeee.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0