så trött.....

Inatt är det lite jobbigt att hålla sig vaken....det har gått bra fram tills nu, nu är jag ganska trött....
2 timmar kvar.
Det ser ut som att det ska vara regn idag med - sköööönt! =)
Ska åka ut till lilla farmor idag och hälsa på, det var ett tag sen..
Fick ett litet mail av baby idag, det gjorde mig glad. Så litet fast så sjukt kul ändå: "Hey my Beautiful Girlfriend, My sweet sugar dumplin, my sexy white swedish fish"
Jag saknar honom så mycket! Varje morgon när jag går av mitt pass tänker jag på när han är i Sverige och jag kan gå direkt hem och krypa ner i sängen hos honom.
Meeeeen men men....
Ska hämta lite mer kaffe och jobba klart med mina papper.
men godmorgon till er =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0