snart morgon......

Sitter och debiterar hög eter hög med papper på alla gäster som bott medans vårt älskade datasystem har legat nere hela helgen. Inte kul - och det tar sån jävla tid.........
Natten har vart väldigt lung och skön - förutom när jag skulle hämta saker i kylen och vakten hade bestämt sig för att gömma sig därinne och skrämma mig...så typiskt..han brukar göra sånna sjuka saker men jag var verkligen inte beredd för jag såg att han var i receptionen när jag gick därifrån... men men....lite skrik kan jag bjuda på!


Kommentarer
Söderlund

God morgon!

allt väl? :)



Mvh

Söderlund

2008-07-30 @ 04:57:10
URL: http://ventux.blogg.se/
Hannah

Elaka fanstyg! jag skulle lappat på honom på käften...fast kanske ändå inte..jag skulle vara rätt tacksam över o HA en vakt öht...här sitter man ensam nätterna igenom. :/

Kul att fler har haft problem med datan, vårat system la sig oxå för o sova ( i koma) i början av förra veckan men det har rest sig nu.

Nu ska jag sortera papper o slänga sopor, sen får jag gå heeeem! :)

2008-07-30 @ 05:26:34
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0