usla bloggar

jag blir så trött...
om man går in på folks bloggar som ligger på dem som bloggar mest..så är i stort sett alla med rosa bakgrund, och visar upp sina "fynd" eller "dagens shopping".
Ni tråkar ut mig!
Undrar vem och vilka som verkligen orkar läsa och bry sig om vad andra köper på H&M?!
Jag vill läsa rikgia bloggar om verkliga saker. Behöver inte vara viktiga saker - just real things.
Alla verkar köra samma stil - samma sak - samma utryck.
Är det inne och coolt att vara en tok-shoppande 14åring?!


Kommentarer
jennifer

åh tack äntligen en till som är trött på sånt!!

Man vill ju höra roliga saker!! vill jag veta vad som finns på H&M så går jag väll ditt och kollar.

Fast sen tycker jag att det är kul när folk lägger upp vad dom shoppat ibland så man får lite insperation =)

2008-07-22 @ 04:44:43
URL: http://trejj.blogg.se/
s h o p a h o l i c m a m m a n

Det är klart när alla bloggar är likadana men jag bloggar först och främst för att jag tycker att det är såå himmla kul, jag älskar mode och shopping så för mig är det givet att jag skriver om det=)

2008-07-22 @ 09:04:30
URL: http://shopaholicmamman.se
linda

I totally agree!!!! Jag är så jäääkla trött på dessa, o de är ju lite svåra att undvika, eftersom e finns precis överallt!! kram på dig bloggerska som skriver om - just real things!!!! kramar

2008-07-23 @ 09:18:22
URL: http://metrobloggen.se/lindalina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0