vanlig dag

eller ovanlig for mig...jag har vart ledig, ska vara ledig inatt ocksa, har bara pysslat och fixat idag - var i stan en svang, var pa gymmet, har stadat lite och nu vantar jag pa att Ida ska komma hem...vet vet, kanske blir det party ikvall...=)

Imorgon natt gar jag pa min vecka igen, fast det kanns inte som jag har hunnit vila upp mig alls de har dagarna jag har vart ledig. Men men..."theres more money to make" som min baby har borjat saga... sa jag far val jobba pa och tjana lite extra pengar innan jag aker...ska inte klaga, jag kanner mig sjalv - det kommer inte ta lang tid innan jag sitter dar i varat hus och mumlar om att jag ar trott pa att ga hemma =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0