Walkie bland folk...

inatt sprang jag iväg ett tag för att vi skulle köpa lite mat till oss i repan..vi bestäde oss för att hanla hamburgare - och när jag står i kön och väntar på maten blir jag påmind om att jag har en walkie-talkie på mig.....
"ISABELLE......fan vilken tid det tar, vad gööööööör du- sitter du nånstans och äter bajs eller!?!"
Tyvärr hade vår väldigt schyssta vakt skruvat upp volymen på den också innan jag gick, så väldigt diskret var det inte.....

Om de bara inte hade nämt mitt namn hade jag nog kört en fuling och tittat snett på den securitas vakt som stog bakom mig i kön......
vem tror att en tjej i kavaj springer runt med en radio i bältet - neh jag hade nog kunnat klara mig ur situationen...



Kommentarer
linda

hahahaha... jag dör av skratt!!! :-D Fan va skoj.

2008-07-29 @ 04:05:42
URL: http://metrobloggen.se/lindalina
Christian

Det var ju hur kul som helst, jag och Freddish skrattade iaf åt det ;)

2008-11-20 @ 02:46:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0