We'll make it through the rain

Det finns inga alternativ. Vi kommer klara oss ur denna sjuka situation och hur jobbigt det än är nu, och kommer vara närmaste månaden så kommer vi gå därifrån så starka och lugna, and never ever look back. Vi behöver inte honom i våra liv, så som han kommer behöva sina f.d vänner och ex-fru.
För det finns ingen chans att detta ska få förstöra våra liv, och jag tror fortfarande att det goda övervinner det onda.



Längtar tills efter sommaren........drömmer mig bort =)
September....tillbaks till min älskling och börja om i livet, starta resten av mitt liv med dej baby, och mitt hjärta slår så fort när jag tänker på det!
2 år har vi haft vårt sinnesjuka långdistans förhållande.... och nu är det snart dags att flytta ihop!
Just cant wait..........



Kommentarer
Hannah

Heja heja dig! Jag blir så glad när jag läser att det snart är dags!!

2008-07-31 @ 04:16:37
URL: http://vinstlott.blogg.se/
linda

Jag längtar med, åt dig. Det låter så spännande :)

2008-07-31 @ 04:37:45
URL: http://metrobloggen.se/lindalina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0