natt...

det är så skönt att vara tillbaks på jobbet igen........att vara vaken hela natten och göra nånting ist för att vara vaken för att man inte kan slappna av och sova....fast jag är redan stressad över att försöka sova imorgon på dagen.
det känns som jag är mitt uppe i den värsta delen av mitt liv, men det är så orättvist - för det borde vara den lyckligaste tiden i mitt liv -so far...
jag har så sjukt mkt att täka på, oroa mig för, och så mkt att vara glad åt.
Fast oron tar över och jag undrar om jag verkligen inte hade dålig karma från ett tidigare liv eller så.......
Jag längtar tills efter sommaren, tills allt jobbigt är över och jag får leva mitt liv igen.
Jag ska minska dramatiskt på folk jag har i mitt liv. Bara behålla de bästa - de jag kan lita på.
Ingen med bad intentions eller med oberäkneligt humör.


Kommentarer
Hilal

Vad tycker du om när min kompis sjunger? :)

Besök min blogg och kolla :D

2008-06-20 @ 02:20:03
URL: http://favouriiitee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0