sista dagen...

ikvall maste jag aka hem till sverige igen....och jag vill absolut inte, det ar den varsta kanslan som finns att behova saga hejda till nan man inte vill vara utan.....
som tur ar gar planet sent ikvall, sa hinner traffa baby nagra timmar nar han kommer hem fran jobbet.
Jag ska borja packa nu - och valja vad som ska fa folja med hem och vad som far stanna... det ser ut som kaos har inne just nu, jag var och shoppade pa Jamaica Avenue igar och nu ar det pasar, orhangen och klader over hela rummet....

Igar kvall var jag och baby ute och kakade pa Daves Famous BBQ - sa gooooooooooooood mat! Efter det ate vi till Cold Stone igen och kopte glass, baby kopte samma sort som han alltid gor..och jag kopte mork choklad glass med Twix denna gang =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0