irriterande!

det ska bli sa skont att vara ledig i 4 dagar fran Caf'et och bara koncentrera mig pa hotellet...
jag ar sa trott pa folket som kommer och som segar sig till 1000, det finns inget mer irriterande an nan som beter sig som att de har fatt varldens svaraste fraga som maste funderas lange pa, nar man undrar om de vill ha STOR eller LITEN latte....? Hur jobbig ar den fragan?!?

Idag snabbshoppade jag lite klader till min lilla gudson Z, han kommer bli sa tuff i dem =)

Om ni undrar vart mina fina "svenska" bokstaver ar sa orkar jag helt enkelt inte fixa om allt, skyller pa att det at mitt i natten..(har amerikansk laptop)
Jaaaaa jag ar lat!
Men nu ar det dags att sova iaf....=)
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0