korkade försäljare

Jag bestämde mig för att köpa en ny telefon. Mobiltelefon. Skitlätt - jag har inte så mkt krav så jag trodde det skulle bli piece of cake.
Isa- "Jag behöver en ny telefon"
Säljaren- "Ja va trevligt, då ska jag visa de vi har inne, vad har du för krav?"
Isa  -"Nästan inga. Att ringa, sms:a, och kunna få upp bild på den som ringer."
Enkelt.....
Säljaren-"ja men då så...då har vi den här..denna...den här....kolla på den här godingen!....och den här..denna...den där borta..
Så kunde han gått på i x antal timmar....
Isa -"Ja...jag vill ha en grön mobil. Eller svart/grön"
Säljaren-"Grön?! Men du är ju tjej....köp vilken som helst och måla den med nagellack!"

Say what!?

Neh du tack, jag vet inte vilka folk som målar sina mobiler med nagellack, om det är vanligt? Men jag gör det fan inte.


Kommentarer
Majsan

Jag jobbar som vårdare/undersköterska på ett gruppboende för utvecklingsstörda här i malmö.Och just nu så är här dött om nätterna....."Gäsp"...Och själv är jag trött som en gris,ont i min rygg och huvud och vill nu faktiskt bara hem...

Så blev det något mobilköp eller????=)

2008-03-05 @ 05:59:51
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0