one week...

det har alltsa idag gatt 1 vecka sen baby akte hem igen...kanns skit... jag var ganska forvanad att det kandes lattare denna gang han hade akt an nan gang innan nar vi sagt hejda, men nu da...borjar det bli tufft....har knappt sovit alls inatt, och saknar honom sa det gor ont i kroppen...
Det ar otroligt frustrerande att tvingas ga tillbaks till telefon och MSN igen och varje gang ar som ett slag och man ar pa ruta 1 igen.
Jag lngtar bara till jag kan vara med honom igen. Det ar en sjuk kansla att det enda jag gor ar att vanta...

Jag har vart ledig sen i torsdags och det ar ovanligt i mitt liv, och irriterande. Ju mer jag ar hemma ju mer kanner jag efter - jag vill mkt hellre hallas sysselsatt dygnet runt sa jag verkligen blir sa utmattad att jag kan sova.

K borjar bli trott av sina 2 jobb ocksa + att han fortfarande haller pa som DJ vissa natter och det kanns som att vi star pa grasen till vad vi kommer orka. Ingen av oss vill vanta langre...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0