tiden går sakta....

såå kallt ute....
känner det fast jag är inne, jag fryser så sjukt mkt. Har rotat fram en värmefläkt från kontoret som jag har på full effekt här i receptionen, men mina händer är som is iaf...skulle vara intressant att mäta vad min kroppstemp ligger på under nätterna =)
 Vi käkar godis..... det finns inte så mkt att göra inatt ändå...skulle göra lite pappersarbete men systemet på datorn ligger nere....jaha....får fördriva tiden ändå..

Vi körde lite "alla barnen..."- historier, kommer ni ihåg dem? =) När man rimmar på nån namn...det var underhållande...ett tag.........
jag har redan läst både Aftonbladet och Expressen........både tidningarna och online....

nån som har idéer på nåt kul?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0