1 week to go...

ikvall har jag bara 1 enda liten plutt vecka kvar har..kanns jobbigt om fan. Tiden med kev gar alltid sa sjukt fort, och jag hatar nar det borjar bli dags att aka hem...plus att han gick tillbaks till jobbet idag sa nu ar det valdigt lite tid vi far tillsammans....han kommer hem fran jobbet runt 4 - 5 tiden beroende pa trafiken, sen borjar han nasta jobb kl 6, och kommer hem strax efter 10....men men - det ar som allt annat med vart forhallande - det ar bara att sta ut och vanta......

jag haller pa att plugga till mitt teoriprov den 10 juni, men det gar lite segt. har vart i telefon med korskolan och de ar sa sjukt forvirrade.....jag undrar om jag inte gjort ett daligt val med att valja den skolan, men det far vara sa nu. Jag forsoker komma undan ganska billigt + passa pa att hanga med familjen hemma samtidigt sa det blev naturligt att valja en i Ludvika.
Kev har kopplat in sitt playsation med nan javla ratt och gaspedaler och grejjer och kopt massa bilspel. Han tycker jag ska kampa pa med det medans han ar borta pa jobb..... jag sa att jag borde ova i riktig bil ist och kan lova att hans bilnycklar gomdes undan fort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0