back in NY

antligen!
jag har verkligen langtat efter att komma tillbaks hit och komma tillbaks till kevin. Det kanns som hemma - bokstavligen - det ar bilder pa mig overallt (okej det kanske jag inte har hemma....), bilder pa mig och kev overallt (det har jag hemma!), svenska flaggan hanger kvar i taket (!), manga av mina prydnadssaker ar utplacerade, kylen ar fylld av Marabou choklad, i baren star 4 flaskor svensk vodka, 1 flaska Marinella, och 1 flaska Glogg (kvar sen julen heheh) och pa kylen hanger massa magneter med sverige tryck pa =)

Jag haller pa och packar upp och hanger in mina grejjer i garderoben sa jag far nan ordning pa det, baby ar upstate och gor nat test for sitt jobb, sa jag blev lamnad ensam, eller inte helt, min blivande svarmor ar hemma och i farten, hon putsar och stadar och tjatar om att vi ska aka ivag och shoppa =) det blir nog en liten svang senare.....

nu ska jag fixa klart sa det inte ser ut som ett bambnedslag nar kev kommer hem igen.
uppdaterar senare.
kram till alla! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0