Kul att lyssna...

När jag gick på tåget i Fridhemsplan idag hade några killar i 8-10 års åldern en sjukt rolig konversation. När jag gick av i gamla stan hade de fortfarande samma samtalsämne.

Kille1- ..men vad heter han, den snygga brudens ex?
Kille2 - åhhh ahh jag vet vem du menar! hon den snygga, den enda som är snygg...
Kille1 - jaaaa precis! Och sen hennes nya kille som dog, du vet..gubben..
Kille2- Va? är han död! Fy fan!
Kille1 - men åhhhh du hänger ju inte med alls! Vilken tönt du är!
Kille3 - Meeh vaddå - alla ni är ju typ..bögar....ni är alla lika töntinga!
Kille2 - Carlos. Sa heter han.
Kille1 - ja, och sen gubben då som skulle döda honom heter Victor. Jag har sett alla avsnitten. Alla. Vi har köpt alla!
Kille3 - men allvarligt! Vad kostar de att köpa de där dåliga filmerna?
Kille2 - 500 typ.
Kille3 - 500!?! Det kan man ju gå på grönan för!
Kille1 - Det är det inte värt! Desperate Housewives är mycket bättre!

Så - den som egentligen var utanför var den stackaren vars mamma aldrig visat honom Desperate Housewives.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0