eternal love

jag vet att jag är vuxen nu, och jag tror jag har betett mig vuxet längre än jag känt mig som det.
Men ändå känns det i hjärtat när ens föräldrar är ledsna, och jag trodde inte jag skulle behöva gå igenom det 1 gång till!
Jag har alltid velat tro på evig kärlek men jag kan inte.
Fast man är gammal (sorry pappsen....) så är det tydligen svårt att hitta kärleken....och behålla den....
Det var jobbigt nog när du och mamma skiljde er, men det känns tufft nu när du får gå igenom det igen . ..jag hoppades att du och "hon" skulle hålla for the rest of your life.....


Allt jag vill är att mina foräldrar ska vara lyckliga - även om det inte är tillsammans....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0