förvirring om text-TV

Jag hade en arg gäst i telefon inatt. I 20 minuter var han arg på mig....
Varför?
Han var på ett hotell i Nyköping och hans text-TV funkade inte.
Av nån anledning hade receptionen på det hotellet get nummret till oss....

Förvirrande..............

Hur som helst - efter 20 min i tele med den arga mannen som inte accepterade att jag inte kunde lösa hans problem på ett annat hotell i en annan stad - så la jag på luren.

Min kö av gäster framför mig hade då växt från 0 till 10.

Dolda kameran kanske? Nåt jobbigt radioprogram som driver med stackars stressade receptionister? Om nån vet svaret...please tell me.
Annars var det faktiskt nåt av det skummaste jag nånsin vart med om.


Kommentarer
Hannah

Nej shit va skumt!? PRECIS det hände mig för några veckor sen, fast det handlade inte om text-tv utan volymen på discot! Vilket var väldigt skumt eftersom det var fredag o det inte VAR nåt disco....han bad mig dock sänka volymen (vilket jag inte skulle kunna även om det HADE vart disco, då nattklubben o hotellet är separata företag) men när jag försökte förklara för honom att det verkligen inte var nån nattklubb idag så vart han tokig. "VAD ÄR DET DÅ FÖR JÄVLA MUSIK JAG HÖR?? TROR DU ATT JAG ÄR TOKIG O HÖR SAKER KANSKE??" Eh..nej..naturligtvis inte...men det kanske kommer från ett annat rum? Men han hävdade att det var nattklubben som väsnades....jag var tvungen att kolla en extra gång i evenemangskalendern för o se om jag kanske missat nån privat fest eller så, men icke! Men så frågade jag till slut vilket rumsnummer han bodde på så jag kunde åka upp o lyssna om det hördes nåt, o när han då svarade 743, så fattade jag. Vi har rum upp till 527. Jag påpekade detta för mannen som blev helt tyst. "Vart har jag då hamnat, twilight zone eller?" Nej, du har hamnat i receptionen på FH Brage. "Brage?? Jag bor ju på Grand!" Totally skruvat.....sorry för den långa utläggningen, men jag tyckte det var skevt att det hände dig oxå...

2008-05-12 @ 04:29:06
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0