last friday....

..... jag vaknade gratande imorse med varsta hjartklappningen och helt svettig, jag hade en hemsk mardrom, ni vet nar det kanns sa verkligt att nar man vaknar ar man jatteforvirrad om det var en drom eller om det ar verklighet......

det ar jattefint vader ute idag (ocksa...) sa jag ska slapa ut en stol och satta mig ett tag, hantverkarna ar har idag ocksa sa det blir inget lamna huset for mig idag heller tills nan annan kommer hem..men,men, jag maste plugga anda sa lika bra....

nanting ar pa gang, nan planering ligger i luften kanner jag, men jag vet inte vad det ar riktigt....har en kansla av att jag ska nanstans ikvall som jag inte ska veta om.... vi far se vad som hander - spannande! =)

Hur som helst, det ar fredag, pa tisdag aker jag tillbaks till Sthlm, and I dont want to.....




Kommentarer
Hannah

Gud va sjukt...jag har läst flera flera bloggar på senaste om konstiga jobbiga drömmar....o jag har själv drömt jobbigt verkligt....saxat ur en svarskommentar hos rebekah.se :

Verkar vara nåt i luften nu…jag drömde i veckan att Loomis försvann o att min älskade sambo dog. Loomis var med mig på hotellet (jobbet) o helt plötsligt så smet hon mellan gallerdörren ut i lobbyn o ut på gatan genom snurrdörren i fel riktning (vi har inte ens nån snurrdörr) Min Biggan o min Maike var med på hotellet o Biggan sprang efter henne, för hon förstod att jag kunde inte gå ifrån min post. Men Maike stod kvar o pratade med nån o jag vart skitsne att han inte fattade att han var tvungen o hjälpa till. Tills slut kunde jag inte bara stå kvar utan jag följde efter Biggan o började härja runt o leta efter grisen…vet inte hur långt vi sprang men vi kom ut på landet, in i en annan stad o sen ut på landsbygden igen innan vi hittade henne stå skällandes på en gethage (Loomis skäller inte) På väg tillbaka obsessade jag rätt frenetiskt över att jag gått ifrån jobbet trots att jag hade massa checkin kvar o föreställde mig att det skulle vara världens lynchmobb när jag kom tillbaka. Hemvägen följde vi ett järnvägsspår o det gick mycket fortare än den andra vägen, men trots det hade det gått 2 dar när vi kom tillbax! Jag fick sluta på jobbet o tog med mig Maike till en gudstjänst, fortfarande sur som fan över att han itne hjälpte till med att leta efter grisen. Väl där så går vi in, men han försvinner o kommer inte tillbaka förrns efter en lång stund. Jag som redan är sur som fan skäller ut honoom o säger att det är viktigt att lyssna till Guds ord (jag är INTE religiös) men då fräser han ifrån o vi skiljs som ovänner. En kort stund senare får jag ett sms av hans bror Jocke (hans bror heter INTE Jocke) där det står att Maike är död!!!! Jag blev helt hysterisk o springer hem för o kolla om han är där, men det är han ju inte…jag ringer runt till en massa folk men alla säger samma sak. Han är borta. Paniken i drömmen följde med ut i vaket tillstånd o jag vaknade störtgrinandes. Maike kommer springandes o frågar hur det är med mig o jag klamrar mig fast o får honom att lova att aldrig försvinna ifrån mig. Hela den dan var jag en riktig klängranka på både Loomis o karln o jag kommer fortfarande ihåg känslan av total tomhet när det sjönk in att han var borta! Riktigt riktigt jobbigt….så jag förstår din önskan att radera dagen!



Hoppas det löser sig på nån vänster med ditt familjehem, allt ordnar sig, det vet du va?

Ta det lugnt o ta det viktigaste först



kramar



Skriv en egen kommentar

Välkommen tillbaka hit, Hannah (Change) (Close)



Namn (required)



Mail (will not be published) (required)



Hemsida













--------------------------------------------------------------------------------

« Klockan är 03:30Sluggo - en hittehund i nöd. »

--------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------





Du har kommit hem till Rebekah. Jag är lagom gammal, lagom dryg, lagom snygg och lagom arg men en rätt glad skit ändå. Häll upp en kopp kaffe, rasa och rosa, läs & begrunda - NU KÖR VI!



(använd gärna min banner men direktlänka ej!)







Mina taggar

öl aftonbladet bilder bröst Dagbok dagens outfit djurrätt djurskydd eugp födelsedag fest Fotodagbok Frågor fylla hund jobb kärlek kaffe kläder knulla kvikkjokk längtan mamma mode musik naken outfit party pattar pitbull Ras Cricket sång saknad sex sola sommar staffordshire bullterrier stureplan tuttar vänner vänskap vegetarian Video weight pulling youtube

Kategorier

Dagbok (79)

Debatt (12)

Fotodagbok (17)

Funderingar (12)

Novell (2)

Nyheter (8)

Poll (2)

Video (7)

Övrigt (13)



Senaste inlägg

För fet för ett fuck!

Midsummer poledancing

Täppa till med partyhatten!

Feministen, ett jävla fittstim.

Malmö - Tredje Riket

Senaste kommentarer

Andreas on För fet för ett fuck!

Karin on För fet för ett fuck!

Hannah on För fet för ett fuck!

Zelda on För fet för ett fuck!

Andreas on För fet för ett fuck!

Bloggar

20-initiativet

Aggro Agge

Annalena

Arga Lappen

Brunett Balle

Den siste piraten

Divah

Emelies Blog

Englalik

Fievel - gatuhundarnas vän

Jenny

Joels underbara blogg

Johanna

Kalma

Lenka - love hurts

Lilija

Lorden

Melekgibi

Neliz

Rex Matte

Sandra - Kapten Rövskägg

Snubben

Tess

Tess Lounge

The Mr. Fluke

Thess blogg

Vagabond

Vinstlott

Zaaaaandra

Länkar

Are you really that hungry?

Bingo Models

Djurens Rätt

Flickor.se

Is it really that cold?

Mina Hundar

Moore magasine

Patrik Forsgren

Peter Broberg

Pitbull.se

Pjäsens Hundhem

Arkivet

Select Month May 2008 April 2008 March 2008 August 2007 October 2006 May 2006 January 2006 December 2005 November 2005 October 2005 September 2005 August 2005

--------------------------------------------------------------------------------









2008-05-30 @ 21:31:07
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0