min dag...

har vart frukanstvart lugn.... jag har pluggat pluggat pluggat och pratat i telefon med mamma.
nar kev kom hem fran jobbet hade han kopt fin fina blommor till mej - tror han had elite daligt samvete att han gatt tillaks till jobbet igen medans jag ar kvar har...men men..som jag brukar saga - somebody gotta make my money =)


nu pa kvallen har jag och Liana vart och fixat vara naglar...jag forsokte ta ett bra kort sa ni kunde se vilken fin design jag har pa dem nu, men de gick inte sa bra tyvarr.... men iaf -jag har vinrott och silver monster pa dem...mkt bra blev det!

har kakat pa Red Lobster med baby och Liana ocksa, fint kort pa det blir det ocksa, han forsoke skramma mig med en stor javla hummer hahahha. fick hela personalen skrattande at mig pa kopet!
Enjoy...


och god natt till er stackare som har natt redan =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0