people gives me........

ångest fan. Så många som uppdaterar sin bloggar som har som "namn" nånting- nånting aupair i USA.. jaaaaa ni.....been there done that men fan jag blir lite så att jag vill också..igen...fast jag vill ju verkligen inte om jag verkligen tänker på det......ta hand om nån annans dryga ungar neh fy fan. men så var inte min tid som aupair så bra heller kanske. men ändå...precis den här tiden för ett år sen var jag på väg till NY som aupair...
va tiden har gått fort!
Bäst jag skaffar mina egna ungar att dadda med. Jag ska (pappa sätt inte nåt i halsen nu hehe) jobba på det nästa vecka..............

=)


Kommentarer
Pappa

Hmmm, ta det lungt gumman..... du behöver inte stressa L

2008-05-13 @ 20:15:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0