skruvat samtal från galen brud

det ringde unknown number på min mobil idag....
jag svarade..

Tjejen- "ja...kan jag få prata med Jonas?"
Isa- "Jonas...det finns ingen Jonas här...."
Tjejen- "Okej...då har jag ringt fel!"

3 min senare

Isa - "ja hallå......"
Tjejen - "Kan jag få prata med Jonas?!"
Isa - "du har ringt fel...det finns ingen Jonas här"
Tjejen - " Men åhhh snälla, jag vet att han är där, han ringde nyss från det här nummret!"
Isa - "Jag känner ingen Jonas...och ingen har ringt från min mobil...."
Tjejen - "Åhhhhhhh jaja..."

1 min senare

Isa- "ja det är isabelle....."
Tjejen - "kan jag bara få prata med honom nu jag vet att han ringde från detta nummer!"
Isa - "sluta störa mig nu, ring inte mer"
Tjejen - " men åhhhhhhhhhh jag vet att han är där!!"

Okej great. Antingen har jag fått en dryg 14 åring som fått nån killes "nummer" eller så är det är grov felkoppling av telebolaget.
Jag tippar på att hon kommer ringa igen.
Antagligen mer arg eftersom hon tror att jag har hennes pojkvän eller nåt sånt....

action i vardagen kallas det.
eller dryga jävla fjortisar.





Kommentarer
Elin

haha!! :D lite kul!...som sagt..fjortisar..ett släkte för sig.

2008-05-01 @ 05:27:20
URL: http://dizzylicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0