snart dags att gå hem.....

det är min sista natt denna vecka, ska bli skönt att vara ledig 1 vecka nu..ska passa på att åka ner till Jessie och min supersöta gudson Z - ska bli sååå skönt med en slapp-helg och att komma ifrån Sthlm ett tag!

Det har vart så mkt fylla och jobbiga människor inatt, antar att det är för att det var party party valborg igår. Har kollat mobilen var 5:e minut - har vart lite orolig för småsyskonen (de är ju fortfarande "unga och dumma".....) men hoppas de har haft en bra natt med lagom med alkohol....

ohh va jag känner mig gammal nu när jag skrev så.......

jaja.

(kom precis på! jag och Ida ska ju träffas på gymmet efter jag slutar! måste ringa och väcka henne snart så hon inte glömmer bort mig!)

okej, ha en bra 1:a maj till er alla! =) och god morgon!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0