torsdag....

Min lilla shoppingtur igar blev valdigt lyckad, jag kopte en hel del grejjer som jag gillade faktiskt, och massa orhangen! Det fanns jattefina Bamboo orhangen och en hel del annat som jag fastnade for. Underbart! =)

Igarkvall blev jag och svarmor sitande uppe och babblade i koket halva natten, hon visade mig sitt album fran deras brollop 1979, och det var sa vackert! Stora fina bider med guldkant.... Kevs pappa var verkligen lik kev nar han va ung, sa jag vet vad jag har att vanta mig om nagra ar hahaha.

Nu haller jag pa att farga haret, smyger omkring valdigt forsiktigt jag vill inte att nat ska bli forstort av fargen, Jag har lekt hemmafru idag och tvattat och vikt klader hela morgonen =)

Ikvall nara baby kommer fran jobbet ska vi och kolla pa ett annat hus, blir riktigt spannande! Tydligen ar det jattefint och nastan helt nyrenoverat pa overvaningen, men priset ar lite val hogt....men vi ska kolla iaf sa far vi se om baby tycker det ar vart att lagga sina pengar pa det.....annars har vi ju redan kollat ut ett hus som vi bada alskar redan, for ett bra pris..men det behover verkligen fixas upp ordentligt innan man kan trivas dar.....vi far se vad som hander =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0