Bilrace och PR

Som sagt sa hade vi fullt upp igar, vi kom bara hem 20 minuter och tog en dusch och bytte klader efter workshopen sen akte vi ivag igen.

Vi var en snabbis och skulle hamta ut mina ringar, men den lilla mannen hade inte andrat till min storlek an... panik! Men vi lamnade in Kev's ring ocksa till honom sa han ska skriva in texten ocksa nar han anda haller pa. Vi far hamta ringarna nasta helg ist....=(

Efter det var det bara att rusa ivag till en babyshower, en kompis ska fa en liten dotter snart, och det var skont att sitta och slappna av ett tag och lyssna pa reggae och kaka jamaican food, jag tror inte det finns nat godare!Love it! Men det blev kort besok bara och sen hamtade vi upp Prince, hann med ett konferens samtal pa mobilerna med killarna i Atlanta om de 2 foretagen de forsoker lara ut till mig nu, och sen bar det ivag till Brooklyn for PR for RepJA.

Vi missade forsta halvan av filmen som visades, men det vi sag var sjukt roligt. Det kan inte bli annat nar de plockar ghetto folk fran Brooklyn som ar mer (eller mindre......) jamaicaner, och forsoker gora en badman-film om HIV.... underhallande. Vi delade iaf utmassor av flyers och pratade med massa folk och jag blev terrad av en fotograf som vagrade fota killarna for RepJA, utan ville absolut att det skulle vara jag.... jag gav upp i ett svagt ogonblick men jag fasar for hur bilderna ser ut.... det var bara 2 grader ute och blaste sa kan lova att de ar mindre vackra.....

Nar vi var klara dar skulle vi skynda oss hem till kusin Troy som flyttat hemifran, och verkligen flyttat ut till I dont know where.....landet! Pa motorvagen pa vag dit hade Kev och Okeeffe ett utdraget telefonsamta dar Kev forsokte forklara vagen for sega O som var langt langt efter oss.....det slutade med att vi saktade in och sniglade fram pa motorvagen, medans O korde som raceforare... helt plotsligt sa skriker O i telefonen om nan bil som forsoker tavla mot honom men att han var nastan ifatt oss nu, sa min kara pojkvan (som alskar streetrace och brukade ha som hobby att riskera sitt liv i galna streetrace - tavlingar) speedar upp och helt plotsligt flyger vi fram mellan bilarna! Prince som sov i baksatet vaknade med ett ryck! Vi var framme fort efter det kan jag lova, men det ackliga bilen som racade mot oss gjorde en svang in precis framfor oss och bilarna touchade verkligen... jag tankte verkligen OMG! Vi kommer kracha.... vi korde Mrs Lewis BMW ocksa sa det var en mindre bra ide av min lilla alskling att anta utmaningen.....
(pappa don't worry....)
Festen hos Troy var helt okej,. folk var redan galet fulla nar vi kom dit sa vi slappade bara och akte hem nangang runt 2, korde hem Prince till Bronx och gick hem och sov. That's it...lang dag men mycket kul.

Jag har nyss avslutat ett affars- samtal med killarna fran ATL igen, det ar sa mycket att lara sig och snart kommer mina visitkor toch da skickar de ut mig i stora vida varlden =) Annars idag blir det shopping for Kevins skull, han har inte betsamt vad han ska ha pa sig pa brollopet an, och sen maste jag aka och hamta ut mitt diadem jag ska ha pa brollopet... bio sen ikvall, inget speciellt alls.


Kommentarer
Pappa

Hmmm... påminn Kevin om att han har lovat att ta god hand om min dotter och inte utsätta dig för onödiga risker....

Jag vill verkligen inte behöva känna mig orolig för dig.

2008-11-24 @ 19:15:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0