Busy Busy Busy

Idag kommer vara otroligt stressande, men det ska bli askul! =)
Jag hoppas jag hinner uppdatera lite nar jag kommer hem for att byta om emellan alla grejer, men troligtvis inte...  jag kanner mig ganska trott, det blev sent igar innan vi gick och la oss, och min javla mensvark holl mig vaken halva natten sen efter det. Men, men, nu ar det dags att kla pa sig snygga klader (maste ju se ut som en perfekt wife..) och sen skynda ivag! Baby ar redan klar och star och stampar, han verkar lite nervos... hoppas han ar saker pa vad han kanner for mig nu, vill ite vara med om att han borjar fa kalla fotter under workshopen! Oooh no, man ska aldrig saga sant, det blir otur da.... jag ar nog ocksa lite nervos anda....wish us luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0