Done!


Som ni ser alskar jag inte kevin alla tider pa dygnet.....=)


Jag ska snart ga och lagga mig, klockan ar 2 pa natten och jag kom precis ur duschen....jag och baby har varit ute och sprungit och sen kort lite styrketraning i kallaren...vi satsar hart nu pa att bli slimmade och snygga =) Bade Nat och Liana hade droppat av fran igar, latmaskar, jag hoppas de hanger pa imorgon iaf! Det enda irriterande ar att Kev kommer hem klockan 23, och da har jag redan hunnit varva ner och borjat kolla pa alla roliga realityserier pa TV, och daaaaaa ska vi ut och trana.....jag var inte sa glad idag innan jag kom igang kan jag lova.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0