Fredag 21 nov.

Veckorna gar sa himla fort! Det var ju nyss fredag...vi har en valdigt busy helg framfor oss, eller fram till tisdag faktiskt. Det ska bli hur kul som helst jag ser verkligen fram emot den har helgen.
Imorgon har vi ett fullt schema:

9 - 15.30: Aktenskapsradgivning (ska bli intressant....)
16: Babyshower! En av Kev's vanner ska fa en liten dotter
20: Filmpremiar och mingel nar vi ska promota RepJA
21: Kusin Troy har inflyttningsfest

Det kommer bli ett himla flangade imorgon....vi kommer garanterat inte komma till Troy forrens runt midnatt iaf.
Men jag hoppas det blir askul imorgon, och att vi hinner med allt!

Idag ska jag bara ta det lugn, jag har san jobbig mensvark sa jag tankte badda ner mig i singen igen och bara slappa och kolla pa film.

Vad ar era planer for helgen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0