gjort mig illa...

  • Kev skulle dra loss en laddare som fastnat i bilen och nar den val kom loss sa flog den rakt upp pa min kind
  • Brottas med baby och Liana pa koksgolvet och slagit huvudet i fotstodet pa barstolen
  • Lutat mig fram alldelens for mycket nar Kev skulle visa upp en kylskapsmagnet och rakade sticka mig pa den
  • Varit alldelens for flummig i bilen och slappnat av sa mycket att nar vi svangde hastigt slog jag i huvudet i rutan
  • Haft kuddkrig med Kev och fatt en kudde rakt i ogat

Dessutom har jag nat mystiskt blamarke pa mitt ben som jag verkligen inte vet vad det kommer ifran?! Jag har haft en ovanligt klumpig helg och gjort mig mer illa an vanligt... jag undrar vad det beror pa...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0