God morgon!

Jag vet att det ar mitt pa dagen, men vi har faktiskt nyss gatt ur sangen. Jag forljde med baby till jobbet igar och vandrade runt i stan lite och kopte faktiskt ett par skor till nar vi ska gifta oss, men maste prova dem tillsammans med klanningen.....det finns en risk att det inte ser snyggt ut tillsammans...men vet ni hur svart det ar att fa tag pa vita hogklackade skor pa vintern?!
Hur som helst sa jobbade han over lite igar och sen mitt pa motorvagen kom baby pa att han glomde tanka innan vi lamnade Manhattan sa vi tog forsta basta avfart och hamnade mitt i ingenstans och letade efter en bensinmack.... vi hade tur och rullade pa den sista lilla skvatten bensin in vid pumpen hahaha..... sa vi kom som sagt hem sent inatt, da far man vara seg pa morgonen........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0