Halloween night

Igar kvall gick vi trick - or - treating med lilla Kristine, hon var sa sot som Tinkerbell! Vi hade askul, vi akte over till varsta rika, fina omradet  - ni skulle ha sett husen, det var galenskap!
Det neda jobbiga var en unge, han var kanske 14 - 15 som var utkladd till Jason, ni vet, med hela vita masken och allt...han stog mitt i vagen och bara stirrade pa folk, han sa inte ett ord och var bara konstig..jag hatar sant!




Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Halloween an, det ar ganska skrammande. Jag far for mig att alla som i hemlighet ar psyko vantar pa den har helgen och da klar ut sig och hugger eller mordar folk just for the fun of it liksom....man vet ju aldrig, kommer n iinte ihag borjan pa Scream2, da i bion nar nan som ar utkladd till mordaren hugger ner en person och alla tror det ar skamt...... mmmmm, man ska vara forsiktig. Dessutom sa anvander sig manga gang Halloween for sina intradesprov, bla Bloods som de nya maste hugga en tjej.... mmmm....

Jag akte till baby pa jobbet igar kvall, han jobbade dubbla skift, alltsa till kl 7 imorse. Sa vi hade mysig middag i stan mellan hans skift sen satt jag med honom och kollade pa film tills jag somnade....det var trevligt varre, vi kollade pa Scary movie 3 och 4, lite stammning iaf =)

Pa taget in till Manhattan skrattade jag ihjal mig....folk var utkladda till de mest konstiga saker! Jag var i stort sett den enda som inte var utkladd. En kille var utkladd till ett marijuana blad, jag dog av skratt, det var massa brandman, spiderman, pirater, zomies, "doda" manniksor med massa olika skador, grekiska gudinnor, och jag sag till och med Super Mario =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0