I am a desperate housewife

Ni som kanner mig vet precis hur jag funkar...jag har det liksom jattebra, overlag...men helt plotsligt sa slar det mig att jag ar sa sjukt javla uttrakad! Jag blir lattirriterad, kinkig och trott...sa fruktansvart trott... det kanns som jag skulle kunna sova mig igenom dagarna och det skulle anda inte spela nan roll for jag har ju anda inget viktigt att gora pa dagarna. Forutom att planera infor pa sondag, da vi gifter oss. Men jag har liksom trottnat pa det...att planera alltsa. Det blir ju anda inte som jag vill och da kanns det som jag lika garna kan sova igenom hela den biten ocksa. Som Tornrosa, jag skulle vilja vara henne for ett ar eller sa - vakna upp nar Kevin kysser mig och alla mina papper har gatt igenom och jag far jobba och hej- och - ha, ager vi ett hus ocksa? Va trevligt!
I wish, I wish, I wish........ att alla dessa saker inte skulla kosta sa mycket som det gor - sa kunde vi aka pa en semester till Sverige ist. Eller 3...till och med 4 st resor skulle vi klara av utan att spendera de pengar vi gor pa det har. Enkelt brollop? No no no, I dont think so.... hur kunde det bli sahar?

Sa snalla tomten, detta ar har jag en valdigt kort onskelista:

* Att du betalar hela skiten : alla trakiga papper, allt som tillhor brollopet - blommorna, restaurangen, klanningen, skorna, smyckerna m.m

Det skulle vara valdigt gulligt av dej, och jag lovar att borja tro pa dej igen! Jag kan till och med promota dej som en cool snubbe och tutta i alla sma barn som slutat tro pa tomten att de har valdigt fel!


Kommentarer
josie

ho ho ho...detta e tomten som talar=)

jag kommer ihåg du sa till din vän josefine..att du va rädd fö att bli denna flickvännen som va kinkig osv fö att du ej ha nåt att göra.men oroa dig inte..ni kommer dit ni vill,ge d tid!d ha ba gått 3 månader!jag önska jag kunde betala allt du vill,men min budjet i år e lite dåligt!räcker d om jag skicka min kärlek och stötta er??!!!

ta hand om dig mitt kära barn allt kommer ordnar sig//Tomten=)

2008-11-29 @ 10:47:54
Fia

Hoppas du får din önskan i uppfyllelse av tomten!

Dock så tvivlar jag, jag har på samma sätt bett til gud flera gånger.. men aldrig har han bevisat att han finns ;-)

2008-11-30 @ 00:19:35
URL: http://maximilian06.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0