Julklappar till honom

Jag har faktiskt ganska mycket panik over vad jag ska ge till kevin i julklapp... grejen med honom ar att han har nan konstig del av sin hjarna som ger honom superbra tips om vad han ska ge alla andra i present. Det har inte funnits en enda gan under tiden vi kant varandra som han inte gett den perfekt presenten - och det galler bade till mig och alla andra. Det ar mystiskt det dar.....
Sa nu funderar jag sa det knakar. Jag vet en skitful klocka som han garna vill ha - han alskar den - men jag vill inte att han ska ha den, sa ful tycker jag att det ar.
Jag tankte att jag skulle ge honom en designad registreringsskylt (eller vad heter det pa svenska...hjarnslapp.....) med hans DJ-namn pa till bilen, men har ingen aning om vart jag ska vanda mig for att fa en som ar giltigt, inte bara en "latsas" som bara ser cool ut...
Det ar sa svart!! Han koper ju redan precis vad han vill ha sjalv. Vad ar en bra grej att ge sin man i julklapp?


Kommentarer
Hannah

Det lät väl som en jättebra grej, det där med reg.skylten....du kan väl kolla med nån i hans familj som kanske vet vart man vänder sig för sånt...o som inte skvallrar! :D

2008-11-24 @ 12:52:22
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0