Konstigaste namnet:

Captain Fantastic Faster Then Superman Spiderman Batman Wolverine Hulk And The Flash Combined

I New York Post idag stog det om den har snubben som tydligen (helt lagligt...) bytt namn fran George Garret till detta irriterande langa namnet - som dessutom rabblar typ varenda superhero som finns. Det ar bland det sjukaste jag hort.
Ska man verkligen tro pa allt som star i tidningen??
Han har dessutom bara betalt  $16 for detta....oj oj oj, vilket kap!
Jag undrar vilket namn jag skulle kunna byta till?

Vad skulle ni vilja byta namn till? =)


Kommentarer
Hannah

Hannie :)

Min älskling har kallat mig för det i stort sett sen vi träffades....men det var först när jag såg hur han stavade det som jag kopplade :)

2008-11-06 @ 10:44:54
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0