Makes me smile....

babeeee I just want to let you know that I really love you, and that Im really glad to have you in my life. I could not imagine my life without you punk!




Sms fran min pojkvan....han ar underbar...ibland...och ibland gor han mig galen! Men det ar val nagot i vardagslivet jag maste vanja mig med? Jag alskar honom, och det kanns skont och tryggt att fa ga och sova och veta att han kommer sova bredvid mig. Kanske. For jaaaaa - han har ju kopt ett nytt spel till sitt playstation. Igen. Vem vet nar han kommer sova nasta gang...ahaaaa, sms:et var som en liten "forlat baby men jag kommer vara upptagen varje timme jag ar hemma fran jobbet de narmaste dagarna" Jag kan sta ut med det ocksa. Allt ar battre an att bara se honom varannan manad.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0