Min dag... ointressant!

Jag har nastan inte gjort nat, faktiskt sa lite under hela dagen att jag kan samla det i en kort lista:
  • Vaknade, forsokte jobba, baby storde mig och vi hamnade i soffan och glodde pa film ist
  • Var pa SPRINT store och bytte ut min vita LG telefon till en svart Samsung Rant
  • At frukost hemma med Kevin. Yoghurt och flingor.
  • Hamtade upp Kev's guddotter Kristine
  • Akte till gallerian med lilla K och Liana som skulle pa jobbintervju
  • Lagade kyckling och pasta till middag
That's it! Nu ska jag bara slappa tills baby kommer hem igen och vi ska ut och springa....



Kommentarer
linda

Låter som en skön dag i alla fall :) Själv är jag uppe några timmar innan tuppen. Dags att jobba... Trööött! kram

2008-11-19 @ 04:26:42
URL: http://lindalina.blogspot.com
josie

ja fii fan va ointressant isabelle "muahhaha"

skoja ba...även d stora och små e kul att läsa om!

cs snart pinglan!pusss

2008-11-19 @ 10:52:04
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0