Ordning och reda

Nu har jag hallt pa med DVD filmerna igen...tack och lov kom Nathalie och Tanisha over och umgicks lite med mig och Liana, det borjade bli enformigt att skriva och sortera alla filmer...... vi akte till ColdStone och kopte glass och sen har vi spelat Wii i over 1 timme nu...... jag har haft hur kul som helst! Men snart ar det dags for baby att komma hem, jag saknar honom sa mycket idag.......det kanns som vi har sa mycket att prata om efter motet imorse och vi fick aldrig riktigt tid att gora det..... vi far ta det nar vi kakar glass ikvall, jag har vart en bra flickvan och kopt hem cheesecake glass med gummibjornar i till baby, just like he want it =)





(min "fina" lilla DVD horna dar jag sorterar alla filmer......haha)


Kommentarer
josie

mm äntligen är du klar=)

mm coldstone..mitt favvo glasställe asså..d slå ben n jerrys galet tycker jag=)hehe mmm skicka lite t mig=)

2008-11-10 @ 12:42:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0